Novadi saprot
20.XIKatram jāstrādā savā lauciņā
Nepārtrauktajā informācijas plūsmā cilvēkam ir ļoti liela iespēja apjukt. Grūti saprast, kad no laikraksta lappusēm ar viņu sarunājas žurnālists un kad priekšā gadījies materiāls, kas tapis kādā sabiedrisko attiecību aģentūrā. Bet varbūt tā ir reklāma, kurai tikai kāds “aizmirsis” uzlikt likumā paredzēto atšķirības zīmi? Kā to atšķirt? Rīgas Stradiņa universitātes pētniece VITA SAVICKA uzsver – informācijas patērētājam uztvert tik smalkas nianses varbūt nemaz nebūtu nepieciešams, ja vien… ja vien kā žurnālisti, tā arī sabiedrisko attiecību speciālisti strādātu profesionāli.
Reģionālajiem medijiem jāpārspēj viltus ziņu portāli
Lai arī sabiedrība nereti izvēlas vieglāko ceļu un ziņas lasa tikai internetā, turklāt sociālajos tīklos mēdz noticēt vēstījumiem, kas ir vienpusēji veidoti, žurnālisti reģionos daudz dara, lai tur dzīvojošie cilvēki saņemtu atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem un tiktu pie pilnvērtīga skata uz dažādām problēmām, ko viltus ziņu portāli nekad nesniegs. Šī ir smaga cīņa, jo nereti izpratnes par kvalitatīvu žurnālistiku trūkst ne vien sabiedrībai, bet arī valsts amatpersonām un pat atsevišķiem izdevumu īpašniekiem, uzskata mediju eksperte Sandra Veinberga.
https://failiem.lv/u/e48vjbdx